Віртуальне засідання РМО вчителів географії та економіки

Made with Padlet

2 коментарі:

  1. Світлана Хомич. Дійсно необхідною складовою успішного навчання з географії є освоєння картографічної грамотності, яка є запорукою виконання багатьох навчальних та життєвих завдань людини. Без карти географія "суха"наука.

    ВідповістиВидалити
  2. Розробці та використанню педагогічних програмних засобів навчання (електронних підручників, мультимедійних підручників) останнім часом приділяють усе більше уваги. За останні роки з'явилося багато українських педагогічних програмних засобів. Цінним є те, що увага в цих засобах сконцентрована на забезпеченні взаємодії користувача з програмою та роботі в діалоговому режимі, а не лише на інформаційному наповненні.
    Сучасні педагогічні програмні засоби навчання дозволяють користувачеві самостійно моделювати різні процеси, проводити досліди та здійснювати контроль засвоєння матеріалу за допомогою тестування. Наприклад. ППЗ з географії містять не лише тексти підручника, а й економічні і загально географічні карти, схеми, діаграми, картосхеми, світлини, малюнки та відеофрагменти.
    Демонстраційним засобом, який може бути використаний при викладанні географії є кадри відеосюжетів.
    Особливу увагу слід приділити електронним атласам,які, окрім карт, мають тексти, що коментують і доповнюють інформацію, подану на картах, запитання для самоперевірки, ілюстрації і навіть ігри на основі карт атласів.
    Мультимедійні технології мають велике значення для уроків географії. При традиційному навчанні читання тексту чи прослуховуванні розповіді вчителя, який описує певні події, подає факти, ці технології сприяють утворенню асоціацій з наявними в учнів уявленнями про цю подію. При цьому сприймання інформації буде неоднаковим. Використання мультимедіа дає можливість учням побачити географічну інформацію більш реальною, правдивою.

    ВідповістиВидалити