Блог створений з метою надання методичної допомоги вчителям природничої галузі територіальної громади, заступникам з НВР, педагогам організаторам, вчителям фізичної культури та предмету "Захист України"
- Головна сторінка
- Діагностичні анкети вчителів географії, хімії, біо...
- Творча група вчителів географії
- Майстер-клас "Використання хмарних технологій в роботі вчителя, що викладає предмети галузі "Природознавство"
- Педагогічна спільнота вчителів хімії та біології
- Педагогічна спільнота вчителів географії та економіки
- Віртуальне засідання РМО вчителів географії та еко...
- Віртуальне засідання заступників директорів з вихо...
- Віртуальне засідання РМО вчителів хімії та біологі...
- Педагогічна спільнота вчителів фізичної культури та "Захист України"
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
З метою вшанування учасників бою під Крутами 29 січня 1918 року на базі Компаніївського центру дитячої та юнацької творчості 29 січня 2018 ...
-
10 жовтня 2018 року на стадіоні "Колос" в смт Компаніївка відбулись змагання з футболу на приз клубу "Шкіряний м'яч&quo...
-
Відповідно до наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації від 01 листопада 2017 року № 318 «Про пр...
Світлана Хомич. Дійсно необхідною складовою успішного навчання з географії є освоєння картографічної грамотності, яка є запорукою виконання багатьох навчальних та життєвих завдань людини. Без карти географія "суха"наука.
ВідповістиВидалитиРозробці та використанню педагогічних програмних засобів навчання (електронних підручників, мультимедійних підручників) останнім часом приділяють усе більше уваги. За останні роки з'явилося багато українських педагогічних програмних засобів. Цінним є те, що увага в цих засобах сконцентрована на забезпеченні взаємодії користувача з програмою та роботі в діалоговому режимі, а не лише на інформаційному наповненні.
ВідповістиВидалитиСучасні педагогічні програмні засоби навчання дозволяють користувачеві самостійно моделювати різні процеси, проводити досліди та здійснювати контроль засвоєння матеріалу за допомогою тестування. Наприклад. ППЗ з географії містять не лише тексти підручника, а й економічні і загально географічні карти, схеми, діаграми, картосхеми, світлини, малюнки та відеофрагменти.
Демонстраційним засобом, який може бути використаний при викладанні географії є кадри відеосюжетів.
Особливу увагу слід приділити електронним атласам,які, окрім карт, мають тексти, що коментують і доповнюють інформацію, подану на картах, запитання для самоперевірки, ілюстрації і навіть ігри на основі карт атласів.
Мультимедійні технології мають велике значення для уроків географії. При традиційному навчанні читання тексту чи прослуховуванні розповіді вчителя, який описує певні події, подає факти, ці технології сприяють утворенню асоціацій з наявними в учнів уявленнями про цю подію. При цьому сприймання інформації буде неоднаковим. Використання мультимедіа дає можливість учням побачити географічну інформацію більш реальною, правдивою.